BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA
Nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, lub sprawdzić stan konta. Większość operacji wykonasz siedząc wygodnie w domu, w dowolnym czasie. Bankowość Internetowa daje Ci dostęp do Twoich rachunków przez całą dobę. Wystarczy komputer, lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.
Bankowość Internetowa to wygoda i oszczędność czasu.
BSGo - nowoczesna aplikacja mobilna do wygodnej i bezpiecznej autoryzacji transakcji bankowych online.
BSGo pozwala na tzw. silne uwierzytelnianie – Strong Customer Authentication (SCA), które gwarantuje wyższy poziom wiarygodności i odporności na fraudy. Spełnia tym samym zalecenia dyrektywy PSD2.
Aplikacja umożliwia również komunikację za pomocą komunikatów PUSH - otrzymasz natychmiastową informację na swoim urządzeniu mobilnym:
Centrum Usług Internetowych
VoiceBot - zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
(dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu)
Dyspozycję odblokowania, lub zablokowania dostępu do bankowości internetowej można złożyć w placówkach Banku osobiście lub telefonicznie, lub na stronie logowania do bankowości internetowej.
Pragniemy poinformować, że usługa umożliwiajaca reset hasła lub blokadę dostępu z poziomu przeglądarki internetowej dla klientów Banku Spółdzielczego w Bartoszycach funkcjonuje z wykorzystaniem VoiceBot (asystenta głosowego) - przyjmująca dyspozycje odblokowania/zablokowania również poza godzinami pracy Banku.
Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z asystentem głosowym są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.
Odblokowanie dostępu wymaga dodatkowej weryfikacji danych Klienta. Bank może żądać między innymi podanie przez Klienta prawidłowego hasła telefonicznego wprowadzonego wcześniej w systemie bankowości internetowej.
Zachęcamy do zdefiniowania hasła telefonicznego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy z pracownikiem Banku.
Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości internetowej w opcji:
USTAWIENIA - ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO
Opis czynności resetu i blokady dostępu z wykorzystaniem usługi VoiceBot
Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.
Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.
Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI