Skip to main content
  • moje ID

mojeID

mojeID - zdalne potwierdzanie tożsamości poprzez bankowość internetową

REGULAMIN wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach moje ID

mojeID - służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID - to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie. 

Dlaczego warto?

Łatwiejszy dostęp Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
Bezpieczeństwo Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
Użyteczność Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

UWAGA

Logowanie do niektórych portali może wymagać przekazania adresu e-mail. Sprawdź, czy posiadasz aktualny adres w bankowości internetowej (Ustawienia - Dane osobowe - Adres e-mail). Jeśli posiadasz nieaktualny adres e-mail, lub brak adresu, zaktualizuj swoje dane. Możesz to zrobić osobiście w placówce Banku, lub składając wniosek "Zmiana danych osobowych" w miniaplikacji Wnioski poprzez bankowość internetową.

Strona mojeID.pl

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:  https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Przydatne informacje

Zastosowanie
  • Usługi publiczne
    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
  • e-Commerce
    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
  • Energetyka
    Rejestracja wniosku/formularza
    Przedłużenie umowy
    Dostęp do portalu klienta
  • Medycyna
    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    Zakup leków przez internet
  • Media
    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    Opłacanie abonamentu
  • Ubezpieczenia
    Sprzedaż polisy przez internet
    Odnowienie polisy (Direct)

Uwaga na oszustów podszywających się pod Bank

Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI

 

Znajdziesz nas też tutaj