mojeID - zdalne potwierdzanie tożsamości poprzez bankowość internetową
REGULAMIN wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach moje ID
mojeID - służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
mojeID - to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
UWAGA
Logowanie do niektórych portali może wymagać przekazania adresu e-mail. Sprawdź, czy posiadasz aktualny adres w bankowości internetowej (Ustawienia - Dane osobowe - Adres e-mail). Jeśli posiadasz nieaktualny adres e-mail, lub brak adresu, zaktualizuj swoje dane. Możesz to zrobić osobiście w placówce Banku, lub składając wniosek "Zmiana danych osobowych" w miniaplikacji Wnioski poprzez bankowość internetową.
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.
Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.
Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI