Skip to main content
  • Aktualności
  • Informacja Zarządu Banku Spółdzielczego w Bartoszycach ws. PSD2

Informacja Zarządu Banku Spółdzielczego w Bartoszycach ws. PSD2

14-09-2019

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 14 września 2019 r. wejdą w życie nowe regulaminy:

1.   Regulamin otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Bartoszycach rachunków bankowych w złotych dla osób fizycznych,

2.   Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych,

3.   Regulamin świadczenia przez Bank Spółdzielczy w Bartoszycach usług Internet banking dla klientów instytucjonalnych,

4.   Regulamin świadczenia przez Bank Spółdzielczy w Bartoszycach usług Corporate Internet Banking,

5.   Regulamin kart debetowych,

6.   Regulamin kart business debetowych.

Wprowadzone zmiany wynikają przede wszystkim z konieczności dostosowania postanowień Regulaminów do wymogów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw.

Od 14 września 2019 r. w Banku nastąpi zmiana instrumentów uwierzytelnienia użytkownika, tj. nastąpi całkowite wycofanie tokenów RSA. Zmiana ta związana jest z wynikającymi z ww. Ustawy wymogami silnego uwierzytelnienia Posiadacza rachunku lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.

Klientów posiadających tokeny RSA zapraszamy do jednostek Banku w celu zmiany metody autoryzacji na hasła SMA lub aplikację mobilną mToken Asseco MAA. Aby móc korzystać aktywnie z usługi bankowości internetowej od 14 września 2019 r. należy przed tą datą zmienić metodę autoryzacji na hasła SMS lub aplikację mobilną mToken Asseco MAA, składając dyspozycję zmiany w jednostkach Banku.

Z poważaniem

Zarząd Banku Spółdzielczego w Bartoszycach

Uwaga na oszustów podszywających się pod Bank

Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI

 

Znajdziesz nas też tutaj