
Płatności bezgotówkowe BLIK
System rozliczeń płatności natychmiastowych
BLIK w aplikacji BSGo
BLIK w aplikacji BSGo
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że udostępniliśmy naszym Klientom płatności BLIK w naszej aplikacji mobilnej BSGo. Dzięki tej usłudze możecie Państwo wygodnie i bezpiecznie płacić za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych, wypłacać gotówkę w bankomatach. Ale to nie wszystko. Uruchamiamy natychmiastowe przelewy na telefon BLIK. Od teraz można szybko i bezpiecznie rozliczać się ze znajomymi, bez znajomości numeru rachunku osobistego. Wystarczy numer telefonu. Co ważne, pieniądze docierają natychmiast, bez względu na porę dnia, weekend czy święto.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą w tym rolnicy, które posiadają dostęp do usługi bankowości elektronicznej oraz zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
Dzięki usłudze BLIK można:
- Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
- Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się ze znajomymi natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
- dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.
Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej lub w placówce Banku.
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
1000 zł |
5 000 zł |
Płatności w sklepach |
1 000 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
1 000 zł |
5 000 zł |
Płatność na telefon |
500 zł |
500 zł |
Przydatne informacje
- Uruchom aplikację BSGo,
- Wybierz ikonęBLIK"Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN (do logowania się w BSGo),
- Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),
- Podczas pierwszego uruchomienia BLIKapojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostępnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,
- W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,
- W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIKpoprzez przesunięcie suwka.
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
- To już wszystko - zakupy opłacone.
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
- Podaj kwotę transakcji,
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.