ZD-CUI VoiceBot - zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
Pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy nową usługę umożliwiającą samodzielne wykonanie resetu hasła, lub blokady dostępu do bankowości internetowej dla klientów naszego Banku, korzystających z bankowości internetowej. Reset lub blokadę dostępu można wykonać z poziomu przeglądarki internetowej podczas próby logowania. Usługa dostępna jest w trybie 24/7. Usługa wykorzystuje technologię asystenta głosowego - VoiceBot.
Dotychczasowa infolinia w Centrum Usług Internetowych dla klientów naszego Banku zostanie wyłączona w dniu 15.03.2024.
Opis czynności resetu i blokady dostępu z wykorzystaniem usługi VoiceBot
Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.
Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.
Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI