Skip to main content
  • Aktualności
  • Uruchomienie usługi ZD-CUI VoiceBot dla użytkowników bankowości internetowej

Uruchomienie usługi ZD-CUI VoiceBot dla użytkowników bankowości internetowej

15-03-2024

ZD-CUI VoiceBot - zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Pragniemy poinformować, że uruchomiliśmy nową usługę umożliwiającą samodzielne wykonanie resetu hasła, lub blokady dostępu do bankowości internetowej dla klientów naszego Banku, korzystających z bankowości internetowej. Reset lub blokadę dostępu można wykonać z poziomu przeglądarki internetowej podczas próby logowania. Usługa dostępna jest w trybie 24/7. Usługa wykorzystuje technologię asystenta głosowego - VoiceBot.

Dotychczasowa infolinia w Centrum Usług Internetowych dla klientów naszego Banku zostanie wyłączona w dniu 15.03.2024.

 

Opis czynności resetu i blokady dostępu z wykorzystaniem usługi VoiceBot

Uwaga na oszustów podszywających się pod Bank

Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI

 

Znajdziesz nas też tutaj